Jag ger upp detta nu

Nu har det strulat dubbelt opp här för mig kan jag tycka. Vår wifisticka bröts av igår då jag kopplade in nya dataskärmen, lånade en sticka av Bellis farmor och den vart så överhettad så den höll på brinna upp kändes det som. Jag åkte därför till dataaffär här och köpte ny sändare och jag tog med mig stickan och han sa att den var för gammal så den var nästan farlig att använda. Har nu en ny.

Ja vad tror ni det är då, när jag väl tar mig tid för att sätta mig och göra ett bloginlägg, då strular nouw. De gör en stor uppdatering på sin server och det har legat nere. Men nu verkar det fungera. Jag är jättenöjd med nouw, men jätteseg att höra att det strular för er, så jag vet inte vad man ska göra, ska man byta portal kanske? Dock har jag märkt att då man byter så tappar man massa besökare, samt att jag har jobbat upp mig rätt stor här på nouw så det känns lite surt. Dock så är väl inte statistiken så viktig, fast jo det är den faktiskt. Inte lika kul att blogga om man får börja om helt igen. Hade blogg.se förrut och där blir man totalt anonym, där lyckades inte jag få bloggen rullande tyvärr. Har även testat andra portaler, men dem går bort för mig för man inte kan få bort reklamen.

Har haft samtal att ringa idag som måste göras, otroligt vad mycket planering och sådant det är nu sedan man tog time out från tandläkarpraktiken, samt att Bellis slutar förskolan nu denna veckan. Hennes plats är därför uppsagd f.r.o.m sista juni.

Jaja nåväl, vi ska äta lunch nu jag och tösen, sedan ska vi ut och leka i vår lekpark utanför sedan var det tänkt, hon ska få ta med sin en hink med vatten och stora vattenpistolen och spraya loss lite, dock ej på mig är hon införstådd med, hoppas jag 💗